Raportul Gartner din 2010 poziționează Xerox în cadranul de lideri vizionari în Enterprise Content Management


07 Decembrie 2010

Xerox Corporation, lider în procesele de business și serviciile de management al documentelor, a fost poziționată în cadranul de lideri vizionari, în raportul realizat de Gartner în luna noiembrie 2010: „Magic Quadrant for Enterprise Content Management (ECM)". Instrumentele ECM ajută business-urile să-și administreze eficient documentele și datele.

Portofoliul Xerox de management al conținutului include Xerox DocuShare (platformă software ce colectează, administrează, distribuie și protejează informațiile importante) și soluții adaptate caselor de avocatură și companiilor de credite ipotecare. În plus față de capacitățile Xerox, există instrumentele oferite de Affiliated Computer Services (ACS), o companie Xerox, care extinde gama de resurse privind managementul conținutului pentru firme de toate dimensiunile și din toate industriile.

Oferta Xerox Enterprise Content Management îmbunătățește operațiunile de business atât în activitățile de relație cu clienții, cât și în cele administrative, IT și soluții verticale, astfel încât documentele și conținutul să fie  administrate cu ușurință și în condiții de securitate.

„Poziționarea Xerox în raportul Gartner reflectă angajamentul nostru de a furniza tehnologiile și serviciile de care clienții noștri au nevoie pentru administrarea eficientă a documentelor și a datelor, pentru ca ei să se poată concentra pe activitățile de bază ale business-ului", afirmă Răzvan Botezatu, Strategic Accounts Operations Manager Xerox România și Republica Moldova.

Oferta Xerox cuprinde:

  • BlitzDocs Collaboration Suite - o soluție fără hârtie, care grăbește procesul de acordare a creditelor ipotecare pentru creditori și debitori
  • Xerox Litigation Services - o platformă de analiză găzduită de Xerox, cu capabilități de căutare avansate și analitice pentru a crește viteza de analiză a documentelor
  • Online Document Management - o arhivă de imagini de dimensiuni mari, utilizată în automatizarea serviciilor de contabilitate și mailroom
  • Document Approval Rounting Tracking - o soluție web utilizată pentru automatizarea aprobărilor documentelor în finanțe și contabilitate

Magic Quadrant este un instrument de cercetare realizat de Gartner, care oferă o reprezentare generală a direcției pieței și evaluează companiile în funcție de viziunea strategică și de abilitatea lor de a o transpune în practică.

Xerox a mai fost plasat de Gartner în 2010 în cadranul de lideri pe segmentele de echipamente multifuncționale și imprimante - „Magic Quadrant for MFPs and Printers"  și servicii de management al documentelor, „Magic Quadrant for Managed Print Services (MPS) Worldwide.