Peste 80% dintre clienți sunt satisfăcuți de relația cu partenerii de service autorizați Xerox


26 Octombrie 2015

Conform unui sondaj derulat de Xerox România, 82% dintre clienții participanți s-au declarat satisfăcuți de relația pe care o au cu partenerii de service autorizați ai companiei, iar 63% dintre respondenți sunt fideli brandului Xerox și ar recomanda compania mai departe.

În ceea ce privește asistența în procesul de vânzare, 90% dintre respondenți au apreciat cel mai mult buna cunoaștere a produselor și serviciilor de care au dat dovadă partenerii autorizați Xerox. Proactivitatea și comunicarea echipelor de vânzări ale partenerilor Xerox au obținut și ele rezultate bune, 70% dintre respondenți declarându-se foarte mulțumiți de proactivitate, iar 74% de comunicare.

“Pentru noi este foarte important ca utilizatorii finali să aibă în permanență alături specialiști de vânzări și service bine instruiți, care să le identifice corect nevoile și să poată să le ofere soluții relevante și eficiente”, afirmă Gabriel Pantelimon, General Manager, Xerox România. “De aceea, avem o rețea extinsă de parteneri de service autorizați în urma unor traininguri extinse și prin intermediul lor ajungem mai rapid și mai ușor la clienții din toată țara. Specialiștii angajați de partenerii noștri pot să răspundă oricând solicitărilor clienților și sunt familiarizați cu o gamă largă de produse și servicii care i-ar putea interesa pe utilizatori.”

Sondajul mai arată că, din punct de vedere al calității service-ului, peste 86% dintre respondenți sunt foarte mulțumiți de promptitudinea reacției echipei de service, iar 90% se declară foarte mulțumiți de experiența tehnică a inginerilor de service. De asemenea, 80% dintre participanții la sondaj au fost de părere că sunt foarte mulțumiți atât de disponibilitatea consumabilelor, cât și de ușurința cu care se face reaprovizionarea stocului de consumabile.

„Prin rețeaua noastră de parteneri autorizați angrenăm în sistemul Xerox un număr mare de firme către care transferăm know-how și standarde de calitate și operaționale, ajutându-le astfel să se dezvolte. Ne-am bucurat să observăm că, potrivit rezultatelor acestui sondaj, clienții noștri au o relație de încredere cu partenerii și consideră că se pot baza pe aceștia”, a adăugat Gabriel Pantelimon.

Per total, respondenții au apreciat reacțiile rapide, profesionalismul, relațiile create cu partenerii Xerox, seriozitatea și eficiența de care au dat dovadă aceștia, transferând toate aceste trăsături mărcii Xerox.

Studiul și-a propus să măsoare gradul de satisfacție și percepția clienților finali în ceea ce privește livrarea serviciilor prin intermediul rețelei de parteneri autorizați Xerox. Sondajul a fost realizat în perioada iulie - august 2015, folosind o bază de date ce a inclus utilizatorii finali de la 19 parteneri de service autorizați Xerox din întreaga țară.