Service și suport tehnic


Service si suport tehnic echipamente Xerox

Soluțiile Xerox oferă nu numai tehnologie de vârf, nouă pe piața din România, ci și valoare adaugată acesteia, prin service și suportul pe care îl asigură clienților. Angajamentul real față de calitatea afacerii clienților Xerox presupune implicarea totală în derularea întregului proces și nu doar fragmentar, în unele stadii.

FSMA - Full Service Maintenance Agreement
Prin intermediul unei strategii mai puțin utilizate în România, Xerox dublează contractele de finanțare în domeniul publicării și tipăririi de documente, cu un contract de SERVICE TOTAL, asigurat de către o echipă dedicată, specializată în aparatură și utilajele de producție.

Xerox și-a dezvoltat o rețea de parteneri și agenți de service care, susținuți de inginerii de service ai companiei, asigură oriunde în țară funcționalitatea echipamentelor. Pentru a asigura constanța și profesionalismul echipelor de ingineri de service ai partenerilor, Xerox a înființat o școală în care aceștia sunt instruiți de traineri cu experiență.

În prezent, echipa Xerox are ingineri de service și analiști software.Aceștia sunt completați de alți membri ai personalului care au pregătirea și dotarea materială necesare pentru a pune și a menține în funcțiune la parametri optimi echipamentele distribuite deja pe piață, pentru a le controla permanent, a le depana la timp și a furniza piesele de schimb și consumabilele cerute de utilizatori.

Prin această activitate, Xerox preia eforturile de aprovizionare și stocare, reduce considerabil timpii de nefuncționare, elimină întreruperile circuitului economic și permite reducerea costului total prin preîntâmpinarea defectelor și estimarea corectă a fiabilității în orice condiții de exploatare.

În funcție de zona în care vă aflați, vă puteți alege partenerul de service cu care doriți să lucrați.

Beneficiile serviciului FSMA:

Calitate superioară a serviciilor, asigurate de ingineri de service care cunosc și înțeleg produsele Xerox

Orice echipament obiect al unui contract FSMA beneficiază de înlocuire în cazul în care durata reparației depășește perioada standard

Planificare financiară exactă, datorată cunoașterii și previzionării costurilor asociate cu echipamentul

Nu necesită aprobări privind cumpărarea de noi consumabile sau piese de schimb la fiecare intervenție

Eliminarea rutinei financiare (emisie facturi, ordine de plată)

Monitorizare exactă a volumului de copiere (tariful de bază FSMA include un volum fix de copii; tot ce depășește acest volum fix, este taxat separat)

Facturare periodică, independent de numărul de intervenții

Service flexibil și pro-activ, care nu vă afectează orele de birou

Siguranța contractului pe toată durata sa, cu posibilitatea reînnoirii sale

FSMA vă asigură permanenta îmbunătățire a mașinii cu cele mai noi componente (upgrade)