Tranzactii Back Office


Accelerăm aproape orice tip de proces tranzacțional Back Office – de la cereri de asigurare și utilizarea cardurilor de debit la distribuirea beneficiilor și procesarea staturilor de plată – pentru organizații publice și private din întreaga lume.

Asigurăm acuratețea datelor și profitabilitatea clienților prin procesarea plăților, recuperarea plăților prin subrogație și colectare în condiții de maximă eficiență.

Servicii Front End

Aveți o singură șansă pentru a face impresie bună. La Xerox, credem că secretul succesului este să fii vizibil și responsabil. De aceea, procedăm cum trebuie din prima – prin serviciile noastre Front-End.

Oferim soluții interne și externe, personalizate în funcție de nevoile și cerințele fiecărui client în parte. Serviciile Front-End cuprind:

  • Corespondență

  • Portal electronic

  • Centru de decontare EDI

  • Solutii de scanare/editare

  • Pregătire/sortare/reparare

  • Servere de fax

  • Editarea imaginilor

  • Procesarea corespondenței nesolicitate

Servicii dedicate pentru corespondență

Serviciile pentru corespondență creează un punct unic de colectare și control. Canale de recepție sunt hârtia, digitalul, faxul, internetul și telefonul. Clienții noștri au acces online imediat la soluțiile de administrare a fluxului de documente tipărite și fișiere electronice, ce elimină practic nevoia de manevrare a documentelor tipărite. Pentru mai multe informații, vizitați site-ul nostru – Servicii pentru corespondență virtuală.

Scanarea documentelor și captarea datelor

Xerox are peste trei decenii de experiență în spațiul scanării documentelor și captării datelor. Centrele noastre interne și externe din întreaga lume asigură procesarea unei game variate de tranzacții zilnice.

Xerox are experiență în scanarea și găzduirea oricărui tip de document, de la timbre poștale vechi la desene tehnice, putând să proceseze și să transforme datele din aproape orice material, inclusiv documente tipărite originale, cărți, hărți, radiografii, planuri de construcții, CD/DVD-uri, suporturi optice, magnetice sau digitale.

Serviciile pentru imprimarea documentelor și scanarea datelor cuprind:

  • Scanare centralizată la sediul clientului (inclusiv scanare cu dispozitive mobile)

  • Recunoașterea optică a caracterelor (OCR)

  • Recunoașterea automată a documentelor (ADR)

  • Scanarea datelor online

  • Conversia filmelor, fișelor și a fișierelor digitale

Servicii de scanare cu dispozitive mobile

Serviciile noastre de scanare mobilă sunt deosebit de convenabile acolo unde spațiul de birou este limitat, dar informația trebuie să fie păstrată local. Vehiculele ajung la sediul clientului complet echipate, cu specialiști instruiți în tehnologia de conversie a imaginii, pentru ca manevrarea informațiilor importante să de desfășoare în condiții de maximă siguranță. Prin viteza, acuratețea și calitatea lor, serviciile de conversie permit atingerea unui nivel optim de satisfacție a clienților.

Xerox LiveKey® Business Process Connector

Xerox a dezvoltat o soluție unică pentru procesele interne, destinată să eficientizeze o gamă foarte variată de aspecte. LiveKey transformă povara transportării manuale a documentelor într-un proces inteligent, sigur și rentabil.

Procesare ulterioară și validarea datelor

Nimic nu e gata până când nu e totul perfect. În consecință, Xerox folosește o serie de instrumente și procese pentru validarea suplimentară și cercetarea aprofundată a datelor scanate.

Procesarea automată a tranzacțiilor (ATP)SM

Un server la distanță folosește tehnologia Xerox ATP brevetată pentru a realiza aceleași acțiuni și procese decizionale logice pe care le-ar face o minte umană. ATP automatizează acele procese manuale repetabile, bazate pe reguli, cu date accesibile în format electronic. Veți putea atinge astfel o productivitate de 10 – 15 ori mai mare decât productivitatea unui procesor (uman) cu experiență.

Gestionarea excepțiilor și rezolvarea problemelor

Excepțiile sunt o realitate. Totuși, modul în care sunt tratate respectivele excepții poate face o diferență majoră în ceea ce privește eficiența procesării intensive. Folosind Intelligent Queue (IQ) și Web Queue (WeQ) reducem impactul documentelor excepție aflate „în suspensie”. Cunoaștem organizațiile, culturile, angajații și provocările economice complexe ale clienților noștri. Datorită cunoștințelor acumulate, am personalizat soluția Intelligent Queue în funcție de nevoile unice de procesare a excepțiilor. Aceste măsuri riguroase ne permit să gestionăm mai eficient excepțiile și să vă solicităm intervenția doar atunci când este absolut necesar.

Servicii pentru plăți

Oferim soluții pentru procesarea plăților, recuperarea plăților prin subrogație și colectare în condiții de maximă eficiență. Folosind tehnologie performantă și platforme de administrare a datelor, personal pregătit și procese economice, creștem eficiența funcției de colectare și îmbunătățim profitabilitatea clienților.

Serviciile pentru plăți cuprind:

  • Administrarea disponibilului în numerar

  • Procesarea cecurilor (inclusiv cecul 21)

  • Procesarea cardurilor de credit/debit

  • Servicii specifice centrelor de decontare

  • Transferul electronic al soldurilor

  • Transferul electronic al fondurilor

Capacitățile importante de care dispunem generează un număr tot mai mare de soluții externalizate. Serviciile pentru plăți sunt parte dintr-o suită integrată de servicii tranzacționale ce suportă soluții, precum:

  • Procesarea declarațiilor

  • Procesarea reclamațiilor

  • Procesarea candidaturilor/înscrierilor

  • Funcții de contabilitate

Managementul documentelor și administrarea documentelor la nivel de organizație

În trecut, managementul documentelor însemna căutarea manuală a documentelor prin sisteme disparate și recuperarea lor din arhive și dulapuri. Serviciile noastre ajută organizațiile să facă față volumului mare de informații, să accelereze valorificarea informațiilor, să gestioneze informația de la scanare la arhivare și să reducă povara pe care o reprezintă suportul IT.

Documentele sau alte fișiere electronice procesate, administrate și stocate digital într-un singur director devin mai valoroase pe măsură ce informația este mai ușor de accesat, iar procesele interne sunt automatizate.

Administrarea documentelor la nivel de organizație (ECM)

Xerox oferă soluții ECM online specializate pentru managementul documentelor. Aceste soluții folosesc tehnologie avansată pentru a automatiza fluxurile de lucru manuale bazate pe documente și a asigura încărcarea, recuperarea, raportarea, securitatea și păstrarea informației. De asemenea, soluțiile noastre sunt compatibile cu alte sisteme de date, precum sistemele ERP sau CRM, și pot fi personalizate pentru a face față chiar și celor mai complexe fluxuri și volume de lucru.

Servicii oferite de centrul de evidență

Din 1962, centrul nostru de evidență este un furnizor recunoscut la nivel național pentru păstrarea evidențelor importante în condiții de maximă securitate. Multe din băncile, companiile, agențiile guvernamentale și spitalele de top din țară ne încredințează documentele lor.

În Flora, Mississippi, deținem o proprietate pe care se află buncăre militare reabilitate și transformate în seifuri anti-nucleare pentru depozitarea și procesarea micro-formularelor și documentelor tipărite. Această vastă unitate, ce se întinde pe o suprafață de peste 24 de hectare, cuprinde 60 de seifuri subterane, controlate ambiental. Datorită arhitecturii discrete a fiecărui seif, documentele pot fi separate în funcție de cerințe de conservare unice în vederea protejării de emisiile potențial periculoase generate de anumite materiale. Condițiile de arhivare hârtiei, micro-filmelor, suporturilor magnetice și optice sunt controlate automat și monitorizate în permanență. Echipamentul de supraveghere video cu circuit închis este se află 24/7 la dispoziția echipei de securitate al unității. Personalul nostru gestionează mii de cereri în fiecare zi prin intermediul serviciilor de recuperare și digitizare. De regulă, cererile de informații sunt rezolvate prin conversii, iar recuperările fizice sunt tratate și trimise solicitantului în aceeași zi.

Conexe

Servicii dedicate pentru corespondență

Serviciile pentru corespondență creează un punct unic de colectare și control. Canale de recepție sunt hârtia, digitalul, faxul, internetul și telefonul. Clienții noștri au acces online imediat la soluțiile de administrare a fluxului de documente tipărite și fișiere electronice, ce elimină practic nevoia de manevrare a documentelor tipărite. Aflați mai multe despre: Servicii dedicate pentru corespondență

Xerox LiveKey® Business Process Connector

Xerox a dezvoltat o soluție unică pentru procesele interne, destinată să eficientizeze o gamă foarte variată de aspecte. LiveKey transformă povara transportării manuale a documentelor într-un proces inteligent, sigur și rentabil. Aflați mai multe despre: Xerox LiveKey® Business Process Connector.

 

Studii de caz

 

Biblioteca Publică din Cleveland

Rezultatele noastre

  • Am optimizat infrastructura și procesele de imprimare printr-o soluție complet integrată și personalizată

  • Am dat clienților posibilitatea de a imprima, scana, copia și trimite/primi faxuri local și în deplasare folosind permisul de bibliotecă

  • Am eliberat personalul de sarcina administrării plăților și întreținerii

  • Am creat noi surse de venit pentru bibliotecă prin implementarea serviciului mobil de imprimare și scanare color

  • Am înlocuit 180 de echipamente individuale, de diverse mărci, cu 55 de echipamente multifuncționale Xerox

Consultați studiul de caz integral:

Domeniul:

  • Public

Oferta de servicii:

  • Servicii de imprimare administrată

  • Procesarea tranzacțiilor Back Office

Funcționarul administrativ, Districtul Denton, Texas

Soluția: Administrarea evidențelor publice

Provocarea: Să asigure înregistrarea și administrarea eficientă și corectă a evidențelor statistice și imobiliare importante

Rezultate: Un sistem de ultimă generație ce se adaptează la schimbări și îmbunătățește serviciul

Consultați studiul de caz integral:

Funcționar administrativ, Districtul Denton, Texas PDF

Consultați toate studiile de caz