Emporiki Bank România


Emporiki Bank, membră a Crédit Agricole Group
Sector Financiar-Bancar
Studiu de caz
Emporiki Bank România, membră a Crédit Agricole Group, implementează serviciile Xerox de management al documentelor
Uneori, optimizarea serviciilor bancare poate fi realizată în tandem cu optimizarea proceselor de administrare a documentelor. Emporiki Bank România, membră 
a Crédit Agricole Group, a considerat această idee ca fiind una suficient de justificată pentru a invita specialiștii Xerox să realizeze un audit al 
procedurilor sale de lucru cu documentele. În urma rezultatelor studiului și a strategiei de optimizare a infrastructurii de imprimare sugerate de Xerox, 
banca a decis să încheie și să facă public un nou parteneriat multi-anual de management al documentelor.
Situația inițială
Înaintea încheierii acordului cu Xerox, Emporiki Bank dispunea de un număr ridicat de echipamente aflate în folosință, raportat la numărul total de angajați, 
un departament IT suprasolicitat cu cereri de suport tehnic, asistență și de administrare a consumabilelor, procese care necesitau intervenția mai multor 
furnizori. 
La acestea se adăugau costuri ridicate de întreținere, timp irosit cu operațiunile de lucru cu documentele, precum și costuri interne de imprimare aproape 
imposibil de calculat, cauzate de existența unei flote eterogene, de peste 50 de modele de echipamente. 
După realizarea auditului de evaluare a flotei interne de imprimare, a consumabilelor (toner, hârtie, etc.) și a managementului intervențiilor tehnice, 
conducerea Emporiki Bank a ajuns la concluzia că mult prea multe departamente erau implicate în aceste procese, timpul era irosit pentru detalii de 
importanță minimă, iar costurile erau ridicate, în contextul în care banca lucra cu cinci furnizori de echipamente. 
Era momentul pentru o schimbare.
Soluția Xerox
Ca parte a unei strategii mai ample de transformare la nivel de companie, Emporiki Bank a beneficiat de această oportunitate pentru a-și optimiza atât 
procesele de business, cât și modalitatea de administrare a flotei de imprimare. 
Banca a hotărât să înlocuiască toate echipamentele vechi cu multifuncționale high-end Xerox, contractând și servicii de management și suport tehnic de la 
același unic furnizor.
„După ce am realizat un audit, fără niciun fel de implicare financiară din partea clientului, am reușit să obținem o imagine clară asupra infrastructurii 
hardware și să propunem o soluție viabilă pentru optimizarea ei”, afirmă Răzvan Botezatu, Services & Strategic Accounts Director Xerox România. 
„Am instalat 150 de echipamente Xerox de înaltă tehnologie, înlocuind cele 50 de modele de imprimante cu numai șase tipuri de multifuncționale. De asemenea, 
am redus categoriile de consumabile, de la 36 la numai trei și am implementat o soluție proactivă de monitorizare a lor”, a încheiat acesta.
Emporiki Bank dorea să știe câți bani erau cheltuiți pe imprimare și să dețină un raport periodic al costurilor activității de imprimare, motiv pentru care 
Xerox a instalat o soluție software de control al costurilor pentru întregul mediu de birou.
Xerox a devenit singurul furnizor de echipamente de imprimare, consumabile și suport tehnic, înlocuindu-i pe cei cinci furnizori inițiali.
Rezultatele
Acordul dintre Xerox România și Emporiki Bank, membră a Crédit Agricole Group, a fost semnat în luna noiembrie 2010, clientul așteptând o îmbunătățire 
considerabilă a tuturor proceselor de business, de la managementul costurilor  la cel al suportului tehnic și asistență. 
Contractul a fost încheiat pe o perioadă de patru ani, cu o valoare totală de peste jumătate de milion de dolari.
Pierre Martin, CEO al Emporiki Bank
„Cel mai important beneficiu obținut în urma acordului cu Xerox este dat de faptul că avem alături un adevărat partener de business, capabil să dezvolte și 
să implementeze pentru noi o strategie unificată cu privire la achizițiile și managementul echipamentelor de imprimare și al consumabilelor”, spune      
Pierre Martin, CEO al Emporiki Bank. 
„Am reușit să reducem costurile aferente echipamentelor de birou cu 25% încă din prima zi a contractului, să optimizăm costurile de administrare și să 
îmbunătățim gradul de satisfacție a utilizatorilor. După implementarea soluțiilor Xerox la nivel național, pot spune că angajații noștri din toate 
sucursalele   s-au obișnuit foarte repede și ușor cu noile echipamente și proceduri, aspect foarte important pentru noi”, a completat Pierre Martin.
Xerox România a optimizat infrastructura de lucru cu documentele de birou în toate sucursalele Emporiki Bank din țară: București, Alexandria, Arad, Bacău, 
Brașov, Buzău, Constanța, Craiova, Galați, Giurgiu, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Sibiu și Timișoara. Emporiki se așteaptă la reduceri de costuri de 30% 
pentru întreaga durată a contractului.
„Prin externalizarea către un partener specializat, precum Xerox, a proceselor de business care nu țin de domeniul nostru principal de activitate, am reușit 
să obținem un control precis asupra costurilor de imprimare și să beneficiem de o puternică infrastructură hardware, care ne va permite să creștem 
productivitatea. 
Xerox a fost alături de noi și în atingerea unui alt scop important, acela de a deveni o bancă  „verde”, asemenea companiei-mamă. 
Cu ajutorul noilor echipamente, folosim mai mult documentele electronice – ¬prin scanare, copiere, e-mail și fax trimis direct de pe e-mail – reușind astfel 
să reducem la minimum cantitatea de hârtie folosită
și să ne aliniem strategiei GreenBanking, 
un proiect inițiat de Crédit Agricole, 
ce presupune implicarea tuturor angajaților în protejarea și conservarea mediului înconjurător”, a încheiat domnul Pierre Martin.
Studiu de caz. Pe scurt
Provocarea
• Nevoia de predictibilitate a costurilor  
  de management al imprimării
• Prezența unui număr ridicat de 
   echipamente aflate în folosință, 
   raportat la numărul total de  angajați
• Costuri ridicate de întreținere și timp  
   alocat pentru operațiunile de lucru 
   cu documentele
• Costuri interne de imprimare 
   aproape imposibil de calculat
• Timp alocat suportului tehnic oferit 
   de prea mulți furnizori (peste 5)
Soluția
• Instalarea a 150 de echipamente 
   Xerox de înaltă tehnologie
• Înlocuirea celor 50 de modele de 
   imprimante existente cu numai 
   6 tipuri de multifuncționale
• Reducerea categoriilor de 
   consumabile, de la 36 la numai 3 tipuri
• Implementarea unei soluții de 
   control al costurilor pentru  activitatea   
   de imprimare a  documentelor de birou
•¬¬ Reducerea numărului de furnizori 
   (de la 5 la unul singur: Xerox)
Rezultatele
• Reducerea timpului de imprimare a 
   documentelor
• Optimizarea tuturor proceselor de 
   business, de la managementul 
   costurilor la cel al suportului tehnic și  
   mentenanței
• Reducerea costurilor aferente 
   echipamentelor de birou cu 25% 
• Optimizarea costurilor de 
   administrare și îmbunătățirea    
   gradului de satisfacție a utilizatorilor
• Control precis asupra costurilor de 
   imprimare 
Pentru mai multe informații referitoare la Serviciile Xerox de management al documentelor vă rugăm să ne contactați la tel: 021 30.33.500 sau vizitați 
www.xerox.roSector Financiar-Bancar                                                                                                                  Studiu de caz

Emporiki Bank România, membră a Crédit Agricole Group, implementează serviciile Xerox de management al documentelor

2011

Sectorul financiar-bancar                                                                                                                 Studiu de caz

Uneori, optimizarea serviciilor bancare poate fi realizată în tandem cu optimizarea proceselor de administrare a documentelor.

Emporiki Bank România, membră a Crédit Agricole Group, a considerat această idee ca fiind una suficient de justificată pentru a invita specialiștii Xerox să realizeze un audit al procedurilor sale de lucru cu documentele.

În urma rezultatelor studiului și a strategiei de optimizare a infrastructurii de imprimare sugerate de Xerox, banca a decis să încheie și să facă public un nou parteneriat multi-anual de management al documentelor.

Situația inițială

Înaintea încheierii acordului cu Xerox, Emporiki Bank dispunea de un număr ridicat de echipamente aflate în folosință, raportat la numărul total de angajați, un departament IT suprasolicitat cu cereri de suport tehnic, asistență și de administrare a consumabilelor, procese care necesitau intervenția mai multor furnizori. La acestea se adăugau costuri ridicate de întreținere, timp irosit cu operațiunile de lucru cu documentele, precum și costuri interne de imprimare aproape imposibil de calculat, cauzate de existența unei flote eterogene, de peste 50 de modele de echipamente. 

După realizarea auditului de evaluare a flotei interne de imprimare, a consumabilelor (toner, hârtie, etc.) și a managementului intervențiilor tehnice, conducerea Emporiki Bank a ajuns la concluzia că mult prea multe departamente erau implicate în aceste procese, timpul era irosit pentru detalii de importanță minimă, iar costurile erau ridicate, în contextul în care banca lucra cu cinci furnizori de echipamente. Era momentul pentru o schimbare.

Soluția Xerox

Ca parte a unei strategii mai ample de transformare la nivel de companie, Emporiki Bank a beneficiat de această oportunitate pentru a-și optimiza atât procesele de business, cât și modalitatea de administrare a flotei de imprimare. Banca a hotărât să înlocuiască toate echipamentele vechi cu multifuncționale high-end Xerox, contractând și servicii de management și suport tehnic de la același unic furnizor.

„După ce am realizat un audit, fără niciun fel de implicare financiară din partea clientului, am reușit să obținem o imagine clară asupra infrastructurii  hardware și să propunem o soluție viabilă pentru optimizarea ei”, afirmă Răzvan Botezatu, Services & Strategic Accounts Director Xerox România. 

„Am instalat 150 de echipamente Xerox de înaltă tehnologie, înlocuind cele 50 de modele de imprimante cu numai șase tipuri de multifuncționale. De asemenea, am redus categoriile de consumabile, de la 36 la numai trei și am implementat o soluție proactivă de monitorizare a lor”, a încheiat acesta.

Emporiki Bank dorea să știe câți bani erau cheltuiți pe imprimare și să dețină un raport periodic al costurilor activității de imprimare, motiv pentru care Xerox a instalat o soluție software de control al costurilor pentru întregul mediu de birou.

Xerox a devenit singurul furnizor de echipamente de imprimare, consumabile și suport tehnic, înlocuindu-i pe cei cinci furnizori inițiali.

Rezultatele

Acordul dintre Xerox România și Emporiki Bank, membră a Crédit Agricole Group, a fost semnat în luna noiembrie 2010, clientul așteptând o îmbunătățire considerabilă a tuturor proceselor de business, de la managementul costurilor  la cel al suportului tehnic și asistență. 

Contractul a fost încheiat pe o perioadă de patru ani, cu o valoare totală de peste jumătate de milion de dolari.

„Cel mai important beneficiu obținut în urma acordului cu Xerox este dat de faptul că avem alături un adevărat partener de business, capabil să dezvolte și să implementeze pentru noi o strategie unificată cu privire la achizițiile și managementul echipamentelor de imprimare și al consumabilelor”, spune Pierre Martin, CEO al Emporiki Bank. 

„Am reușit să reducem costurile aferente echipamentelor de birou cu 25% încă din prima zi a contractului, să optimizăm costurile de administrare și să îmbunătățim gradul de satisfacție a utilizatorilor. După implementarea soluțiilor Xerox la nivel național, pot spune că angajații noștri din toate sucursalele  s-au obișnuit foarte repede și ușor cu noile echipamente și proceduri, aspect foarte important pentru noi”, a completat Pierre Martin.

Xerox România a optimizat infrastructura de lucru cu documentele de birou în toate sucursalele Emporiki Bank din țară: București, Alexandria, Arad, Bacău, Brașov, Buzău, Constanța, Craiova, Galați, Giurgiu, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Sibiu și Timișoara. Emporiki se așteaptă la reduceri de costuri de 30% pentru întreaga durată a contractului.

„Prin externalizarea către un partener specializat, precum Xerox, a proceselor de business care nu țin de domeniul nostru principal de activitate, am reușit 
să obținem un control precis asupra costurilor de imprimare și să beneficiem de o puternică infrastructură hardware, care ne va permite să creștem productivitatea.

 Xerox a fost alături de noi și în atingerea unui alt scop important, acela de a deveni o bancă  „verde”, asemenea companiei-mamă. Cu ajutorul noilor echipamente, folosim mai mult documentele electronice – prin scanare, copiere, e-mail și fax trimis direct de pe e-mail – reușind astfel să reducem la minimum cantitatea de hârtie folosităși să ne aliniem strategiei GreenBanking, un proiect inițiat de Crédit Agricole, ce presupune implicarea tuturor angajaților în protejarea și conservarea mediului înconjurător”, a încheiat domnul Pierre Martin.

Studiu de caz. Pe scurt

Provocarea

Nevoia de predictibilitate a costurilor de management al imprimării

• Prezența unui număr ridicat de echipamente aflate în folosință, raportat la numărul total de angajați

• Costuri ridicate de întreținere și timp alocat pentru operațiunile de lucru cu documentele

• Costuri interne de imprimare aproape imposibil de calculat

• Timp alocat suportului tehnic oferit de prea mulți furnizori (peste 5)

Soluția

Instalarea a 150 de echipamente Xerox de înaltă tehnologie

• Înlocuirea celor 50 de modele de imprimante existente cu numai 6 tipuri de multifuncționale

• Reducerea categoriilor de consumabile, de la 36 la numai 3 tipuri

• Implementarea unei soluții de  control al costurilor pentru  activitatea de imprimare a  documentelor de birou

Reducerea numărului de furnizori (de la 5 la unul singur: Xerox)

Rezultatele

• Reducerea timpului de imprimare a documentelor

• Optimizarea tuturor proceselor de business, de la managementul costurilor la cel al suportului tehnic și mentenanței

• Reducerea costurilor aferente  echipamentelor de birou cu 25% 

• Optimizarea costurilor de administrare și îmbunătățirea  gradului de satisfacție a utilizatorilor

• Control precis asupra costurilor de imprimare