ECM



Organizații de toate felurile aleg serviciile noastre, inclusiv soluții fizice și virtuale, pentru ordonarea, clasificarea și administrarea documentelor și datelor.

Administrăm documentele tipărite și electronice de la creare și procesare până la păstrare și arhivare. De asemenea, serviciile noastre automatizează procese interne majore, precum contabilitatea, resursele umane, managementul contractelor, registrele anuale de clienți și elevi, procesarea ipotecilor și managementul beneficiilor angajaților.

Soluții de administrare a documentelor la nivel de organizație

 

DocuShare Mobile vă permite să lucrați oriunde

Vizualizați, creați și distribuiți documentele în siguranță cu ajutorul dispozitivelor mobile.

Soluții

DocuShare

Sistem de administrare a tranzacțiilor

Servicii pentru ipoteci – BlitzDocs

Consultați toate soluțiile de administrare a documentelor la nivel de organizație ›

 

Oferte conexe Domenii vizate

Servicii dedicate pentru corespondență

EDI Direct

DocuShare Express

Finanțe

Sănătate

Public